24 maja 2019

Udostępnij artykuł

Rusza cykl spotkań Metropolitan Business Night

W połowie maja br. wystartował cykl spotkań biznesowych organizowanych przez Metropolitan Investment. Podczas wydarzeń, które odbywają się w całej Polsce, inwestorzy zainteresowani lokowaniem kapitału w nieruchomości handlowe mają okazję poznać model działania spółki oraz dowiedzieć się więcej na temat możliwości realizowania dochodowych projektów nieruchomościowych.

Spotkaniami w Gdańsku i Warszawie zainaugurowano tegoroczny cykl Metropolitan Business Night, w ramach którego eksperci Metropolitan Investment spotykają się z inwestorami zainteresowanymi zarabianiem na nieruchomościach handlowych. Podczas wydarzeń miała miejsce merytoryczna debata pt. Model biznesowy, który zmienia rynek inwestycyjny w Polsce, w której udział wzięli eksperci Metropolitan Investment, w tym Łuksza Włodarczyk, Prezes Zarządu Metropolitan Investment S.A. oraz Robert Jaś, Prezes Zarządu Metropolitan Investment LLC w Miami, a także Małgorzata Bonikowska, Prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych oraz Dyrektor Zarządzająca THINKTANK Polska, która była gościem warszawskiej debaty.

Podczas dyskusji w Gdańsku i Warszawie zaprezentowano osiągnięcia Metropolitan Investment oraz unikalny model biznesowy, w ramach którego spółka w ciągu trzech lat zrealizowała 16 projektów nieruchomościowych. Założyciele opowiadali o tym, jak zrodził się pomysł na biznes oraz o trudnych początkach, które udało się przezwyciężyć dzięki zaangażowaniu ludzi, do dziś tworzących Metropolitan Investment. Eksperci przedstawili także etapy ekspansji spółki na rynki zagraniczne i scharakteryzowali możliwości inwestycyjne rozwijane w Stanach Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Po zakończeniu oficjalnej części spotkania, był czas na networoking oraz rozmowy kuluarowe. W obu wydarzeniach wzięło udział ponad 150 osób.

Metropolitan Business Night każdorazowo odbywają się w wyjątkowych miejscach. W Gdańsku tym razem spotkanie miało miejsce w nowym hotelu Radisson Hotel & Suites. Natomiast w Warszawie goście zostali zaproszeni do Villi Foksal.

Partner strategiczny wydarzenia w Gdańsku: Diners Club, THINKTANK.

Partnerzy wydarzenia w Gdańsku: Bawaria Motors Gdańsk, Plon, Chivas, Yachting Poland.

Partner strategiczny wydarzenia w Warszawie: THINKTANK.

Partnerzy wydarzenia w Warszawie: British Motor Club, LG, Yachting Poland, Plon, First Warsaw Golf, Pernod Ricard, Premium Cigars.

Udostępnij artykuł