contact us
Skontaktuj się z nami

Tworzymy zespół najlepszych specjalistów z branży, otaczając się ekspertami we wszystkich sektorach naszego funkcjonowania. Realizując działania w wielu rozmaitych obszarach współpracujemy wyłącznie z profesjonalistami, dzięki którym jesteśmy w stanie spełniać oczekiwania naszych wymagających klientów.

ZAŁOŻYCIELE

Założycielami Metropolitan Investment S.A. są Łukasz Włodarczyk i Robert Jaś, doświadczeni liderzy branży inwestycyjnej, finansowej oraz bankowości prywatnej i korporacyjnej. Wiedza poparta doświadczeniem w połączeniu z pasją do innowacji i inwestowania w nieruchomości, pozwoliła im wprowadzić na polski rynek innowacyjny koncept w postaci Metropolitan Investment S.A., tworzący produkty inwestycyjne oparte o nieruchomości komercyjne, kierowane do klienta indywidualnego. Wizjonerskie podejście do rynku inwestycyjnego i branży dóbr luksusowych skierowało strategię biznesową wspólników w kierunku rozwoju firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania w branży nieruchomościowej.

build.jpg

Zarząd

Łukasz Włodarczyk
Prezes Zarządu

Założyciel i Prezes Zarządu Metropolitan Investment S.A. z sektorem nieruchomości związany od 10 lat. Realizował liczne projekty inwestycyjne w oparciu o nieruchomości dochodowe, współpracując z największymi instytucjami finansowymi w Polsce. Wizjonerskie podejście do rynku inwestycyjnego i nieruchomości skierowało jego strategię biznesową w kierunku rozwoju firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów, które z sukcesem rozwijane są na rynkach zagranicznych, w tym w Stanach Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

prezes1.png

Rada Nadzorcza

Robert Jaś

Przewodniczący Rady Nadzorczej

współzałożyciel Metropolitan Investment S.A. oraz Prezes Zarządu Metropolitan Investment LLC, spółki rozwijanej w Stanach Zjednoczonych, która obejmuje kompleksową obsługę w zakresie przeprowadzania najbardziej wymagających klientów przez procesy inwestycyjne na rynku nieruchomości komercyjnych. Jego strategiczne podejście do rozwoju biznesu, pasja do ekonomii, finansów i rynku kapitałowego przyczyniła się do dynamicznego wzrostu spółki i ekspansji firmy na Stany Zjednoczone.

Robert Jaś

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Andrzej Buczkowski

Członek Rady Nadzorczej

Doradca, certyfikowany coach i mentor biznesu. Posiada blisko 30-letnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami na szczeblu prezesa lub członka zarządu. Pełnił m.in. funkcję Prezesa Zarządu w firmie Energoaparatura S.A., a także Członka Zarządu w Kolejach Mazowieckich. Jest odpowiedzialny za sukces marki Wars, gdzie w latach 2007 – 2012, jako Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu odpowiadał za opracowanie strategii działania oraz wdrożenie planu poprawy wizerunku Spółki. Posiada również kilkuletnie doświadczenie pracy w korporacyjnych Radach Nadzorczych.

Andrzej Buczkowski

Członek Rady Nadzorczej

ZESPÓŁ

Radzimir Prus-Grobelski

Doradca Zarządu

Posiada doświadczenie w prowadzeniu spółek w różnych fazach rozwoju, od zakładania, poprzez wzrost, restrukturyzację, po budowanie silnej pozycji na rynku. Pełnił funkcję szefa Forum Gospodarczego przy Leszku Balcerowiczu, jest przewodniczącym Rady Nadzorczej Toruńskiej Fundacji Rozwoju, Kultury i Sztuki. W latach 1989-2010 rozwijał duże prywatne organizacje gospodarcze, w 1999 roku otrzymał tytuł Pracodawcy roku w Budownictwie. Od 2010 r. współpracuje konsultingowo z małymi przedsiębiorstwami.

Radzimir Prus-Grobelski

Doradca Zarządu

Krzysztof Szwedowski

Dyrektor Zarządzający

Doświadczony prawnik i menadżer. Sprawował funkcję Zastępcy Szefa Urzędu Ochrony Państwa oraz wiceprezesa Najwyższej Izby Kontroli. Pełnił m.in. funkcję członka Zarządu PGE Dom Maklerski S.A i członka Zarządu Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. Jako członek Zarządu PGE Dom Maklerski S.A. był odpowiedzialny za przygotowanie do rozpoczęcia działalności maklerskiej. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze spółek w szerokim zakresie: prawa korporacyjnego, prawa kontraktów, opracowywania i wdrażania strategicznych zmian w strukturze organizacyjnej. Wspierał podmioty w procesach analizy i monitoringu ryzyka regulacyjnego oraz w procesach restrukturyzacyjnych.

Krzysztof Szwedowski

Dyrektor Zarządzający

Wojciech Szymczak

Dyrektor Biura Prawnego

Posiada 11-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym realizując projekty na rzecz podmiotów w branży budowlanej, transportowej, paliwowej oraz nieruchomości. Specjalizuje się w poszukiwaniu struktur umożliwiających realizację planów biznesowych w sposób bezpieczny i skuteczny w relacji do wielu regulacji prawnych, często cechujących się odmiennym podejściem. W swojej pracy kieruje się rzetelnością i sumiennością w podejściu do realizowanych zadań.

Wojciech Szymczak

Dyrektor Biura Prawnego

Paulina Bauer

Dyrektor Biura Zarządzania Nieruchomościami

Posiada blisko 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Doświadczenie zdobywała jako Center Manager w firmach takich jak Neinver, AIG/Lincoln czy Atrium Poland. Doświadczenie zdobywała między innymi w Galerii Wileńskiej czy też Arkadii. Zarządzała takimi obiektami handlowymi jak Wola Park, Atrium Reduta, a także Atrium Targówek. W ostatnich latach odpowiadała za sukces obiektów Factory Outlet i Futura Park w Krakowie.

Paulina Bauer

Dyrektor Biura Zarządzania Nieruchomościami

Damian Łoboda

Dyrektor Biura Inwestycji Budowlanych

Absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej. Posiada 10 letnie doświadczenie w kierowaniu realizacją projektów z zakresu budownictwa mieszkaniowego, handlowo-usługowego czy biurowego. W ostatnich latach pełnił funkcję Kierownika Projektu w firmie Budimex Nieruchomości gdzie nadzorował m.in. realizację osiedla Avia w Krakowie. Z Metropolitan Investment związany od 2018 roku. Jako Dyrektor Biura Inwestycji Budowlanych odpowiada m.in. prowadzenie zespołu oraz zarządzanie procesem inwestycyjnym w ramach realizowanych obiektów budowlanych.

Damian Łoboda

Dyrektor Biura Inwestycji Budowlanych

Patrycja Kamińska

Dyrektor Biura Marketingu

Patrycja Kamińska dołączyła do Biura Marketingu Metropolitan Investment Patrycja Kamińska związana jest z branżą retail i marketingu od 2011 roku. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w centrali Lidl Polska, gdzie odpowiadała za planowanie i koordynację działań z zakresu komunikacji, w tym PR korporacyjny, kryzysowy, influencer marketing oraz media relations. Pełniła także funkcję kierownika projektu ds. CSR, koordynując i rozwijając działania z tego obszaru. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W Metropolitan Investment od maja 2018 r.

Patrycja Kamińska

Dyrektor Biura Marketingu

Piotr Kret

Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju

Piotr Kret z rynkiem nieruchomości, w tym nieruchomości komercyjnych i handlowych, związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie rynkowe zdobywał m.in. rozwijając sieć sklepów Żabka. Był także odpowiedzialny za rozwój jednej z największych sieci handlowych w Polsce, a w latach 2011-2018 odpowiadał za rozwój i komercjalizację parków handlowych oraz galerii w ramach struktur Napollo Retail. W Metropolitan Investment od lipca 2018 roku pełni funkcję Managera ds. komercjalizacji.

Piotr Kret

Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju

Łukasz Letki

Dyrektor Biura Operacji

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów MBA na Uczelni Łazarskiego. Blisko 12 letnie doświadczenie zdobywał w sektorze bankowości, gdzie przez 7 lat zajmował stanowiska managerskie. Uczestniczył w projektach wdrożeniowych w zakresie nowych produktów, systemów informatycznych, zarządzania procesowego oraz implementacji regulacji zewnętrznych w działalność banku. Poprzednio pełnił funkcję Dyrektora Biura Wsparcia Operacyjnego w jednym z największych banków w Polsce.

Łukasz Letki

Dyrektor Biura Operacji

Magda Maroń

Manager Biura HR

Magda Maroń z obszarem HR, w tym budowaniem polityki szkoleń i strategii rozwoju pracowników, związana od 7 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w firmach z sektora telekomunikacji i bankowości. W latach 2011-2014 pełniła funkcję specjalisty ds. szkoleń w firmie Play. Następnie związana z Alior Bankiem, gdzie zarządzała zespołem odpowiedzialnym za szkolenia dla wszystkich pracowników centrali banku. W Metropolitan Investment od maja 2018 roku, jako Manager Biura Human Resources, jest odpowiedzialna za proces rekrutacji, rozwój organizacji, monitorowanie satysfakcji pracowników, szkolenia i rozwój oraz administrację pracowniczą.

Magda Maroń

Manager Biura HR

Karol Szumański

Dyrektor Biura Sprzedaży

Od ponad 5 lat związany z branża finansową. Doświadczenie na rynku inwestycyjnym i kapitałowym zdobywał w jednej z największych firm doradztwa finansowego, gdzie był odpowiedzialny za prowadzenie oddziału oraz budowanie relacji z najzamożniejszymi klientami z sektora Private oraz Prestige. Zajmował się również finansowaniem nieruchomości zarówno dla Klientów indywidualnych jak i firm.

Karol Szumański

Dyrektor Biura Sprzedaży

Krzysztof Kiersztyn

Dyrektor Biura Klientów Strategicznych

Związany z bankowością inwestycyjną oraz private bankingiem od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał między innymi jako Citigold Wealth Manager w Banku Handlowym w Warszawie i Dyrektor ds. Inwestycji Klientów w Domu Inwestycyjnym Xelion. Doradzał największym polskim spółkom oraz ich zarządom w tematyce związanej z nieruchomościami, rynkiem kapitałowym i PPE.

Krzysztof Kiersztyn

Dyrektor Biura Klientów Strategicznych

Paweł Dembski

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Od 2011 r. związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w bankowości i na rynku nieruchomości, gdzie współpracował z lokalnymi firmami deweloperskimi przy finansowaniu projektów inwestycyjnych. W podejściu biznesowym wyznaje strategię win-win, która pozwala mu budować biznes oparty na zdrowych partnerskich relacjach.

Paweł Dembski

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Tomasz Wileński

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Od ponad 5 lat związany bankowością inwestycyjną. Posiada wieloletnie doświadczenie w skutecznym pozyskiwaniu klienta zamożnego. Swoje relacje i długofalową współpracę buduje z pełnym zaangażowaniem i świadomością rozwoju firmy. Wierzy w sukces oparty na sile determinacji i konsekwencji w realizowaniu założonych celów biznesowych.

Tomasz Wileński

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Mateusz Wędrychowicz

Dyrektora Sprzedaży Usług Asset Management

Z branżą finansową związany od 2009 roku. Jako doradca finansowy zajmował się inwestycjami, ubezpieczeniem i finansowaniem nieruchomości. Doświadczenie na rynku bankowości prywatnej, zdobywał w Lion’s Bank, gdzie budował portfele inwestycyjne klienta zamożnego, także w oparciu o nieruchomości dochodowe. W Metropolitan Investment S.A. doceniony za odpowiedzialność i dojrzałe podejście do biznesu odpowiada za strukturę krakowskiego oddziału.

Mateusz Wędrychowicz

Dyrektora Sprzedaży Usług Asset Management

Marcin Sochaczyński

Dyrektor Oddziału Warszawa

Z branżą finansową związany od ponad 10 lat. Wieloletnie doświadczenie zdobywał w największych firmach doradztwa finansowego i bankowości. W latach 2014-2016 pełnił funkcję Dyrektora Odziału Noble Bank. Z Metropolitan Investment związany od blisko trzech lat. Doceniony za codzienną konsekwentną pracę i zrozumienie potrzeb najbardziej wymagających Klientów. Od 2019 roku pełni funkcję Dyrektora jednego z warszawskich oddziałów firmy.

Marcin Sochaczyński

Dyrektor Oddziału Warszawa

Przemysław Czas

Dyrektor Oddziału Łódź

Od blisko 10 lat związany z sektorem finansowym, w tym private bankingiem. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu portfelami inwestycyjnymi klientów o najwyższym statusie majątkowym. Łącząc pasję do rynku inwestycyjnego z kompetencjami managerskimi zarządzał m.in. zespołem Specjalistów ds. Programów Inwestycyjnych. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, na który wrócił po latach jako wykładowca przedmiotów związanych z rynkiem kapitałowym.

Przemysław Czas

Dyrektor Oddziału Łódź

Robert Jaś

Przewodniczący Rady Nadzorczej

współzałożyciel Metropolitan Investment S.A. oraz Prezes Zarządu Metropolitan Investment LLC, spółki rozwijanej w Stanach Zjednoczonych, która obejmuje kompleksową obsługę w zakresie przeprowadzania najbardziej wymagających klientów przez procesy inwestycyjne na rynku nieruchomości komercyjnych. Jego strategiczne podejście do rozwoju biznesu, pasja do ekonomii, finansów i rynku kapitałowego przyczyniła się do dynamicznego wzrostu spółki i ekspansji firmy na Stany Zjednoczone.

Andrzej Buczkowski

Członek Rady Nadzorczej

Doradca, certyfikowany coach i mentor biznesu. Posiada blisko 30-letnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami na szczeblu prezesa lub członka zarządu. Pełnił m.in. funkcję Prezesa Zarządu w firmie Energoaparatura S.A., a także Członka Zarządu w Kolejach Mazowieckich. Jest odpowiedzialny za sukces marki Wars, gdzie w latach 2007 – 2012, jako Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu odpowiadał za opracowanie strategii działania oraz wdrożenie planu poprawy wizerunku Spółki. Posiada również kilkuletnie doświadczenie pracy w korporacyjnych Radach Nadzorczych.

Radzimir Prus-Grobelski

Doradca Zarządu

Posiada doświadczenie w prowadzeniu spółek w różnych fazach rozwoju, od zakładania, poprzez wzrost, restrukturyzację, po budowanie silnej pozycji na rynku. Pełnił funkcję szefa Forum Gospodarczego przy Leszku Balcerowiczu, jest przewodniczącym Rady Nadzorczej Toruńskiej Fundacji Rozwoju, Kultury i Sztuki. W latach 1989-2010 rozwijał duże prywatne organizacje gospodarcze, w 1999 roku otrzymał tytuł Pracodawcy roku w Budownictwie. Od 2010 r. współpracuje konsultingowo z małymi przedsiębiorstwami.

Krzysztof Szwedowski

Dyrektor Zarządzający

Doświadczony prawnik i menadżer. Sprawował funkcję Zastępcy Szefa Urzędu Ochrony Państwa oraz wiceprezesa Najwyższej Izby Kontroli. Pełnił m.in. funkcję członka Zarządu PGE Dom Maklerski S.A i członka Zarządu Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. Jako członek Zarządu PGE Dom Maklerski S.A. był odpowiedzialny za przygotowanie do rozpoczęcia działalności maklerskiej. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze spółek w szerokim zakresie: prawa korporacyjnego, prawa kontraktów, opracowywania i wdrażania strategicznych zmian w strukturze organizacyjnej. Wspierał podmioty w procesach analizy i monitoringu ryzyka regulacyjnego oraz w procesach restrukturyzacyjnych.

Wojciech Szymczak

Dyrektor Biura Prawnego

Posiada 11-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym realizując projekty na rzecz podmiotów w branży budowlanej, transportowej, paliwowej oraz nieruchomości. Specjalizuje się w poszukiwaniu struktur umożliwiających realizację planów biznesowych w sposób bezpieczny i skuteczny w relacji do wielu regulacji prawnych, często cechujących się odmiennym podejściem. W swojej pracy kieruje się rzetelnością i sumiennością w podejściu do realizowanych zadań.

Paulina Bauer

Dyrektor Biura Zarządzania Nieruchomościami

Posiada blisko 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Doświadczenie zdobywała jako Center Manager w firmach takich jak Neinver, AIG/Lincoln czy Atrium Poland. Doświadczenie zdobywała między innymi w Galerii Wileńskiej czy też Arkadii. Zarządzała takimi obiektami handlowymi jak Wola Park, Atrium Reduta, a także Atrium Targówek. W ostatnich latach odpowiadała za sukces obiektów Factory Outlet i Futura Park w Krakowie.

Damian Łoboda

Dyrektor Biura Inwestycji Budowlanych

Absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej. Posiada 10 letnie doświadczenie w kierowaniu realizacją projektów z zakresu budownictwa mieszkaniowego, handlowo-usługowego czy biurowego. W ostatnich latach pełnił funkcję Kierownika Projektu w firmie Budimex Nieruchomości gdzie nadzorował m.in. realizację osiedla Avia w Krakowie. Z Metropolitan Investment związany od 2018 roku. Jako Dyrektor Biura Inwestycji Budowlanych odpowiada m.in. prowadzenie zespołu oraz zarządzanie procesem inwestycyjnym w ramach realizowanych obiektów budowlanych.

Patrycja Kamińska

Dyrektor Biura Marketingu

Patrycja Kamińska dołączyła do Biura Marketingu Metropolitan Investment Patrycja Kamińska związana jest z branżą retail i marketingu od 2011 roku. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w centrali Lidl Polska, gdzie odpowiadała za planowanie i koordynację działań z zakresu komunikacji, w tym PR korporacyjny, kryzysowy, influencer marketing oraz media relations. Pełniła także funkcję kierownika projektu ds. CSR, koordynując i rozwijając działania z tego obszaru. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W Metropolitan Investment od maja 2018 r.

Piotr Kret

Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju

Piotr Kret z rynkiem nieruchomości, w tym nieruchomości komercyjnych i handlowych, związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie rynkowe zdobywał m.in. rozwijając sieć sklepów Żabka. Był także odpowiedzialny za rozwój jednej z największych sieci handlowych w Polsce, a w latach 2011-2018 odpowiadał za rozwój i komercjalizację parków handlowych oraz galerii w ramach struktur Napollo Retail. W Metropolitan Investment od lipca 2018 roku pełni funkcję Managera ds. komercjalizacji.

Łukasz Letki

Dyrektor Biura Operacji

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów MBA na Uczelni Łazarskiego. Blisko 12 letnie doświadczenie zdobywał w sektorze bankowości, gdzie przez 7 lat zajmował stanowiska managerskie. Uczestniczył w projektach wdrożeniowych w zakresie nowych produktów, systemów informatycznych, zarządzania procesowego oraz implementacji regulacji zewnętrznych w działalność banku. Poprzednio pełnił funkcję Dyrektora Biura Wsparcia Operacyjnego w jednym z największych banków w Polsce.

Magda Maroń

Manager Biura HR

Magda Maroń z obszarem HR, w tym budowaniem polityki szkoleń i strategii rozwoju pracowników, związana od 7 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w firmach z sektora telekomunikacji i bankowości. W latach 2011-2014 pełniła funkcję specjalisty ds. szkoleń w firmie Play. Następnie związana z Alior Bankiem, gdzie zarządzała zespołem odpowiedzialnym za szkolenia dla wszystkich pracowników centrali banku. W Metropolitan Investment od maja 2018 roku, jako Manager Biura Human Resources, jest odpowiedzialna za proces rekrutacji, rozwój organizacji, monitorowanie satysfakcji pracowników, szkolenia i rozwój oraz administrację pracowniczą.

Karol Szumański

Dyrektor Biura Sprzedaży

Od ponad 5 lat związany z branża finansową. Doświadczenie na rynku inwestycyjnym i kapitałowym zdobywał w jednej z największych firm doradztwa finansowego, gdzie był odpowiedzialny za prowadzenie oddziału oraz budowanie relacji z najzamożniejszymi klientami z sektora Private oraz Prestige. Zajmował się również finansowaniem nieruchomości zarówno dla Klientów indywidualnych jak i firm.

Krzysztof Kiersztyn

Dyrektor Biura Klientów Strategicznych

Związany z bankowością inwestycyjną oraz private bankingiem od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał między innymi jako Citigold Wealth Manager w Banku Handlowym w Warszawie i Dyrektor ds. Inwestycji Klientów w Domu Inwestycyjnym Xelion. Doradzał największym polskim spółkom oraz ich zarządom w tematyce związanej z nieruchomościami, rynkiem kapitałowym i PPE.

Paweł Dembski

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Od 2011 r. związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w bankowości i na rynku nieruchomości, gdzie współpracował z lokalnymi firmami deweloperskimi przy finansowaniu projektów inwestycyjnych. W podejściu biznesowym wyznaje strategię win-win, która pozwala mu budować biznes oparty na zdrowych partnerskich relacjach.

Tomasz Wileński

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Od ponad 5 lat związany bankowością inwestycyjną. Posiada wieloletnie doświadczenie w skutecznym pozyskiwaniu klienta zamożnego. Swoje relacje i długofalową współpracę buduje z pełnym zaangażowaniem i świadomością rozwoju firmy. Wierzy w sukces oparty na sile determinacji i konsekwencji w realizowaniu założonych celów biznesowych.

Mateusz Wędrychowicz

Dyrektora Sprzedaży Usług Asset Management

Z branżą finansową związany od 2009 roku. Jako doradca finansowy zajmował się inwestycjami, ubezpieczeniem i finansowaniem nieruchomości. Doświadczenie na rynku bankowości prywatnej, zdobywał w Lion’s Bank, gdzie budował portfele inwestycyjne klienta zamożnego, także w oparciu o nieruchomości dochodowe. W Metropolitan Investment S.A. doceniony za odpowiedzialność i dojrzałe podejście do biznesu odpowiada za strukturę krakowskiego oddziału.

Marcin Sochaczyński

Dyrektor Oddziału Warszawa

Z branżą finansową związany od ponad 10 lat. Wieloletnie doświadczenie zdobywał w największych firmach doradztwa finansowego i bankowości. W latach 2014-2016 pełnił funkcję Dyrektora Odziału Noble Bank. Z Metropolitan Investment związany od blisko trzech lat. Doceniony za codzienną konsekwentną pracę i zrozumienie potrzeb najbardziej wymagających Klientów. Od 2019 roku pełni funkcję Dyrektora jednego z warszawskich oddziałów firmy.

Przemysław Czas

Dyrektor Oddziału Łódź

Od blisko 10 lat związany z sektorem finansowym, w tym private bankingiem. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu portfelami inwestycyjnymi klientów o najwyższym statusie majątkowym. Łącząc pasję do rynku inwestycyjnego z kompetencjami managerskimi zarządzał m.in. zespołem Specjalistów ds. Programów Inwestycyjnych. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, na który wrócił po latach jako wykładowca przedmiotów związanych z rynkiem kapitałowym.