2 lipca 2019

Udostępnij artykuł

Metropolitan Business Night w trzech kolejnych miastach w Polsce

We Wrocławiu, Krakowie i Łodzi odbyły się kolejne spotkania biznesowe z cyklu Metropolitan Business Night, których celem jest analiza rynku nieruchomości i zawiązywanie relacji. Wydarzenia zorganizowane w wyjątkowej atmosferze przyciągnęły tłumy gości i inwestorów zainteresowanych lokowaniem kapitału w dochodowe projekty nieruchomościowe. 

Metropolitan Business Night to nie tylko interesująca debata na temat rynku nieruchomości handlowych ale także za każdym razem wyśmienita okazja do spotkania dla przedsiębiorców i przedstawicieli biznesu. Podczas minionych wydarzeń, w których wzięło udział ponad stu inwestorów i gości, podejmowano wiele interesujących tematów, dotyczących m.in. analiz rynku nieruchomości handlowych, innowacyjnego modelu biznesowego Metropolitan Investment, jak również możliwości polskich firm na zagranicznych rynkach. Dyskutowano na temat tego, w jaki sposób Metropolitan Investment wykorzystuje sprzyjającą koniunkturę na rynku inwestycyjno-deweloperskim, by działać w niszy idealnie dopasowanej do nowych potrzeb świadomych inwestorów, o dotychczasowych dokonaniach i dynamicznym rozwoju spółki, jak również o szansach i zagrożeniach dla przyjętego modelu biznesowego. Wśród grona ekspertów, którzy brali udział w spotkaniach, dyskutowali i odpowiadali na pytania z sali, byli: Łukasz Włodarczyk, Prezes Zarządu Metropolitan Investment S.A., Robert Jaś, Prezes Zarządu Metropolitan Investment LLC w Miami, Krzysztof Kiersztyn, Dyrektor Biura Klientów Strategicznych oraz Małgorzata Bonikowska, Prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych oraz Dyrektor Zarządzająca THINKTANK Polska.

Wydarzenia we Wrocławiu, Krakowie i Łodzi cieszyły się dużym zainteresowaniem i jak zawsze w przypadku tego cyklu spotkań, zostały zorganizowane w prestiżowych miejscach. We Wrocławiu był to elegancki Hotel MONOPOL, w Łodzi wyróżniający się zabytkową fasadą Hotel Vienna House Andel’s Łódź, a w Krakowie luksusowy Hotel Stary.  Po debacie goście wzięli udział w koktajlu networkingowym food&drink by CHIVAS oraz wysłuchali koncertu na żywo.

Partnerami wydarzeń byli:

Wrocław: THINKTANK, magazyn THINKTANK, Hotel MONOPOL, VOLVO V-Motors, PLON, Wyborowa Pernod Ricard

Kraków: Hotel STARY, Yachting Poland oraz PLON

Łódź: Ośrodek THINKTANK,  magazyn THINKTANK,  Wyborowa Pernod Ricard

Udostępnij artykuł