24 listopada 2016

Udostępnij artykuł

Ruszył cykl spotkań Metropolitan Business Night

We wtorek, 22 listopada 2016r. w Pałacu Sobańskich w Warszawie, odbyło się pierwsze spotkanie otwierające cykl Metropolitan Business Night. Wiodącym tematem wydarzenia była „Strategia ekspansji czyli jak skutecznie wykraczać poza ramy obecnego biznesu”.

Paneliści, Maciej Pyrka – manager linii lotniczych Emirates w Polsce oraz Adam Rozwadowski – prezes Zarządu Centrum Medycznego ENEL-MED, zagłębili się w strategie powstawania firm, a także przedstawili wizje ich rozwoju w oparciu o nowe technologie. Panel dyskusyjny prowadziła dr Małgorzata Bonikowska, wydawca ośrodka dialogu i analiz THINKTHANK. O perspektywach na rynku nieruchomości dochodowych opowiedzieli szerzej członkowie Zarządu Metropolitan Investment – Łukasz Włodarczyk, Robert Jaś i Michał Osadczuk.

Drugiej części wydarzenia towarzyszył ekskluzywny koktajl połączony z kuluarowymi rozmowami, degustacją i wystawą obrazów Piotra Czajkowskiego. Spotkanie przebiegało w doskonałej atmosferze, która otworzyła nowe perspektywy w biznesie. Partnerami wydarzenia byli: Ośrodek dialogu i analiz THINK THANK, DOM VOLVO Warszawa, Wyborowa Pernod Ricard, Diamentowa Ochrona Lakieru, SAR Sp. z o.o. – producent ekskluzywnego napoju energetycznego Power of gold oraz Blue VIP – przewóz osób luksusowymi autami.

Metropolitan Business Night to cykl wyjątkowych spotkań w najbardziej prestiżowych lokalizacjach na mapie Polski, opartych na formule zamkniętych, ekskluzywnych wieczorów biznesowych. Spotkaniom towarzyszą krótkie panele wiedzy dotyczące trendów rynku inwestycyjnego, przedsiębiorczości, perspektyw rozwoju firm oraz prawa gospodarczego. Organizatorem imprez, odbywających się w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu, jest Metropolitan Investment S.A.

Udostępnij artykuł