1 grudnia 2017

Udostępnij artykuł

Perspektywy rynku nieruchomości komercyjnych – relacja z Metropolitan Business Night w Gdańsku

Perspektywy rynku nieruchomości komercyjnych w kontekście inwestora indywidualnego były głównym tematem rozmów podczas koktajlu biznesowego Metropolitan Business Night. 23 listopada br. w Gdańsku odbyła się już siódma edycja spotkania, którego organizatorem był Metropolitan Investment S.A.

W czwartek 23 listopada 2017 r. w przestrzeni Hotelu PURO spotkali się przedsiębiorcy, partnerzy oraz przedstawiciele Metropolitan Investment, by porozmawiać o perspektywach inwestowania na rynku nieruchomości komercyjnych dla klienta indywidualnego.

Pod lupą wydarzenia znalazły się przede wszystkim inwestycje trójmiejskiego rynku lokalnego. W zamkniętym gronie zaproszeni goście przedstawiali atuty projektów handlowych w małych i średnich miastach oraz o zjawisku hossy. Wciąż bowiem obserwuje się coraz więcej nowych obiektów handlowych typu retail park, czy outlet. Poziom nasycenia rynku wskazuje też, że jest jeszcze sporo przestrzeni dla nowych inwestycji.

W zamkniętym gronie zaproszeni goście debatowali o trendach dynamicznie rozwijającego się rynku. Głównymi motorami rozwoju sektora nieruchomości handlowych były i dalej są niskie stopy procentowe, dające możliwość uzyskania taniego finansowania inwestycji, szybki rozwój gospodarczy i wzrost zamożności społeczeństwa, które przełożyło się na zwiększenie wydatków konsumpcyjnych.

Znaczną część programu poświęcono tematyce dywersyfikacji portfela inwestora indywidualnego oraz perspektywom alternatywnych sposobów lokowania kapitału.

Partnerzy wydarzenia

Wśród prelegentów dyskusji znaleźli się Błażej Kucharski – Dyrektor Regionalny Colliers International w Trójmieście, Marek Tarchalski – Prezes Zarządu grupy deweloperskiej funkcjonującej w ramach struktur NDI SA – NDI Development, Łukasz Grosz – Wiceprezes firmy rodzinnej PANTA oraz Robert Jaś – Wiceprezes Zarządu Metropolitan Investment S.A. Panel dyskusyjny prowadziła Iwona Wysocka – dziennikarka Radio Gdańsk.

Po merytorycznej części wydarzenia goście uczestniczyli w koktajlu „food&drink” w towarzystwie nieocenionej muzyki na żywo. Impreza odbyła się pod patronatem medialnym Magazynu Prestiż Trójmiejski, a wśród partnerów znaleźli się: ICAN Institute – wydawca magazynu Harvard Business Review, BMW Grupa Zdunek, Hotel PURO, Pracodawcy Pomorza, Gorilla, Travel & Action, Stowarzyszenie Trefl Pomorze, Diamentowa Ochrona Lakieru oraz Wyborowa Pernod Ricard  – dystrybutor szkockiej whisky Chivas.

 

O Metropolitan Business Night

Metropolitan Business Night to cykl wyjątkowych spotkań w najbardziej prestiżowych lokalizacjach na mapie Polski, opartych na formule zamkniętych, ekskluzywnych wieczorów biznesowych. Spotkaniom towarzyszą krótkie panele wiedzy dotyczące trendów rynku inwestycyjnego, przedsiębiorczości, perspektyw rozwoju firm oraz prawa gospodarczego. Organizatorem imprez, odbywających się w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Krakowie, jest Metropolitan Investment S.A.

Udostępnij artykuł