30 grudnia 2017

Udostępnij artykuł

Kolejna edycja Metropolitan Business Night Kraków

We wtorek 28. listopada 2017 r. w strefie MAX-Flitz VIP Gold stadionu Wisła Kraków odbył się koktajl biznesowy Metropolitan Business Night. Tematem rozmów były trendy rynku nieruchomości komercyjnych w kontekście inwestora indywidualnego. Głównym organizatorem imprezy był Metropolitan Investment S.A.

Koniec roku sprzyja licznym podsumowaniom i analizom rynkowym. W zamkniętym gronie zaproszeni goście debatowali o perspektywach inwestowania w nieruchomości komercyjne dla inwestorów indywidualnych. Znaczną część programu poświęcono nieruchomościom handlowym jako jednym z dynamicznie rozwijających się rynków inwestycyjnych. Wśród najbardziej dochodowych projektów wymieniono niewielkie obiekty typu parki handlowe w mniejszych miastach.

Nieruchomości komercyjne stanowią ciekawą alternatywę dywersyfikacji portfela inwestycyjnego – komentował Michał Duniec, prezes zarządu Analizy Online S.A.

Rynek nieruchomości handlowych jest rynkiem, na którym można bezpiecznie i przewidywalnie zarabiać. Wysokie zainteresowanie rynkiem nieruchomości komercyjnych oraz nasycenie centrami handlowymi w dużych aglomeracjach sprawia, że powstaje coraz więcej obiektów tego typu. Metropolitan Investment S.A. jako pierwsza w Polsce firma inwestycyjno – deweloperska umożliwia inwestorowi indywidualnemu wejście na rynek nieruchomości komercyjnych.

Rynek ten jest w większości zdominowany przez inwestorów zagranicznych, a dzięki naszej firmie polski inwestor może na nim zaistnieć – mówi Robert Jaś, wiceprezes zarządu Metropolitan Investment S.A. podczas wydarzenia.

Partnerzy wydarzenia

Pierwszej części panelu dyskusyjnego towarzyszyło podsumowanie minionego roku na rynku nieruchomości komercyjnych oraz perspektywy inwestycyjne w segmencie obiektów handlowych. Wśród prelegentów dyskusji znaleźli się Michał Duniec – Prezes Zarządu Analizy Online S.A., Monika Sułdecka-Karaś – Dyrektor Regionalny Knight Frank oraz Robert Jaś – Wiceprezes Zarządu Metropolitan Investment S.A. Rozmowy prowadził dziennikarz radiowy i telewizyjny Paweł Ostanowicz.

Po merytorycznej części wydarzenia goście uczestniczyli w koktajlu „food&drink” w towarzystwie nieocenionej muzyki na żywo. Impreza odbyła się pod patronatem medialnym ICAN Institute – wydawcy magazynu Harvard Business Review, a wśród partnerów znaleźli się: Wisła Kraków, Analizy Online, DOM VOLVO, Studio Estetica, GORILLA, Diamentowa Ochrona Lakieru, Wyborowa Pernod Ricard – dystrybutor szkockiej whisky Chivas.

O Metropolitan Business Night

Metropolitan Business Night to cykl wyjątkowych spotkań w najbardziej prestiżowych lokalizacjach na mapie Polski, opartych na formule zamkniętych, ekskluzywnych wieczorów biznesowych. Spotkaniom towarzyszą krótkie panele wiedzy dotyczące trendów rynku inwestycyjnego, przedsiębiorczości, perspektyw rozwoju firm oraz prawa gospodarczego. Organizatorem imprez, odbywających się w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Krakowie, jest Metropolitan Investment S.A.

Udostępnij artykuł