16 października 2017

Udostępnij artykuł

Cyfrowa metamorfoza – digitalizacja firm we współczesnym świecie

We wtorek 10 października 2017 r. w warszawskim salonie Dom VOLVO odbyło się kolejne wydarzenie z cyklu wieczornych spotkań Metropolitan Business Night. Pod lupą znalazły się narzędzia nowych technologii w wyniku transformacji cyfrowej. Głównym organizatorem imprezy był Metropolitan Investment S.A.

Głównym wyzwaniem firm w erze cyfrowej metamorfozy jest połączenie wszystkich narzędzi i sprawienie, że każde z nich realizuje strategię biznesową. Nowe spojrzenie na komunikację marka-konsument w aspekcie omnichannel stanowi integralną część działań marketingowych. Rozwiązania dostępne na rynku pomagają wspierać marketing kontekstowy, tym samym odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów.

W zamkniętym gronie zaproszeni goście debatowali o trendach dynamicznie rozwijającego się rynku nowych mediów. Znaczną część programu poświęcono tematyce branży nieruchomości, która coraz częściej wykorzystuje m.in. wirtualną rzeczywistość. Używanie narzędzi nowoczesnych rozwiązań należy do bardziej wyrafinowanych metod prezentacji nieruchomości. Dzięki temu inwestor może zapoznać się z rozwiązaniami technicznymi obiektu, jak również sposobem wykończenia bez konieczności przebywania.

 „Warto docierać nie tylko samą technologią, ale również treścią. Dzisiaj treści to przede wszystkim multimedia, a więc dobrej jakości zdjęcia, teksty oraz video content.” – mówił Maciej Dobrodziej, współzałożyciel i prezes agencji interaktywnej Gorilla.

Tworzenie nowych trendów, czy podejmowanie zmian w obszarze digitalizacji biznesu opisuje nowoczesną przedsiębiorczość. By skutecznie transformować firmę w erze digitalizacji należy obrać osadzone w strategii firmy cele.

Rozwój technologii cyfrowych ma ogromny wpływ w komunikacji B2C. Jako zarząd Metropolitan Investment przykładamy bardzo dużą wagę do tego, by inwestować w nowoczesne rozwiązania. Większość wykorzystywanych narzędzi, które wprowadzamy stanowi istotny aspekt, który pomaga nam tworzyć intensywną relację z inwestorem. Podczas Metropolitan Business Night interakcja dzieje się na żywo. Te relacje się tworzą, budują oraz umacniają – komentował Robert Jaś, wiceprezes Metropolitan Investment S.A.

Partnerzy wydarzenia

Pierwszej części panelu dyskusyjnego towarzyszyła prezentacja nowego modelu samochodu przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań. Uczestnicy wydarzenia byli świadkami premiery najnowszego modelu VOLVO XC40 na wielkoformatowym 110-calowym ekranie SAMSUNG połączonym przy pomocy aplikacji ze smartfonem PR Managera DOMU VOLVO. Wśród prelegentów dyskusji na temat cyfrowej metamorfozy oraz nowoczesnych mediów znaleźli się Marcin Szawłowski – prezes Nomacom Group, integratora rozwiązań IT działającego na rynku europejskim od 8 lat, Maciej Dobrodziej – współzałożyciel i prezes digitalowej agencji Gorilla od 7 lat specjalizującej się w projektowaniu oraz wdrażaniu rozwiązań, usług i narzędzi interaktywnych, Stanisław Dojs – PR Manager Domu VOLVO w Warszawie. Rozmowy prowadził Andrzej Jacaszek – wydawca Harvard Business Review Polska oraz wykładowca ICAN Institute, specjalizujący się w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstwa i ekspansji zagranicznej.

Perspektywy inwestowania dla klientów indywidualnych oraz przyszłość rynku nieruchomości w erze digitalizacji były tematem drugiej części edukacyjnej. W panelu wzięli udział członkowie zarządu Metropolitan Investment S.A. – Łukasz Włodarczyk oraz Robert Jaś, Andrzej Ząbek – Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej BGŻ BNP Paribas SA i Dyrektor Biura Maklerskiego BNP Paribas Polska oraz Grzegorz Chmielak – Dyrektor Działu Wycen Nieruchomości Knight Frank w Polsce.

Po merytorycznej części wydarzenia goście uczestniczyli w koktajlu „food&drink” w towarzystwie nieocenionej muzyki na żywo. Impreza odbyła się pod patronatem medialnym ICAN Institute – wydawcy magazynu Harvard Business Review, a wśród partnerów znaleźli się: DOM VOLVO, SAMSUNG, Polycom, Nomacom, Gorilla, Diamentowa Ochrona Lakieru, Wyborowa Pernod Ricard  – dystrybutor szkockiej whisky Chivas.

 

O Metropolitan Business Night

Metropolitan Business Night to cykl wyjątkowych spotkań w najbardziej prestiżowych lokalizacjach na mapie Polski, opartych na formule zamkniętych, ekskluzywnych wieczorów biznesowych. Spotkaniom towarzyszą krótkie panele wiedzy dotyczące trendów rynku inwestycyjnego, przedsiębiorczości, perspektyw rozwoju firm oraz prawa gospodarczego. Organizatorem imprez, odbywających się w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Krakowie, jest Metropolitan Investment S.A.

Udostępnij artykuł